הלוכד המהיר

ארגון המדבירים העולמי

איך למנוע כניסת נחשים לבית?

ניתן למנוע כניסת נחשים לבית במספר דרכים:

  • לשתול צמחיה קוצנית שמדובר על בתים עם גינה.
  • איטום של סדקים, רווחים וחורים הנמצאים בבית שדרכם יכול להיכנס הנחש.
  • שימוש בכלי הדברה אלקטרונית והצבתם בשטח הגינה.

נחשים אינם רצויים בבתים. נחשים נכנסים לבית דרך ניקוז ותעלות אוורור במטרה למצוא טרף. הם פעילים ביותר במהלך היום, במיוחד בעונות הגשומות.

הנחשים שעלולים להיכנס לביתך כוללים נחשי חולדות, נחשי בירית ולטאות חולדות.

כדי למנוע כניסת נחשים לביתך, אתה יכול ליצור מחסום פיזי סביב צינור הניקוז או צינור האוורור עם רשת תיל, נחושת או אלומיניום או באמצעות חומר סינון כגון רשת ניילון כבדה עם פתחים באורך 1/4 אינץ'. מספיק כדי להגיע עד הסוף למקום שבו הנחש יכול להיכנס בגובה פני הקרקע ולנתק להם את הגישה. כמו כן, עליך לאפשר לאנשי מקצוע לזהות את הפערים בבסיס, בגג או בריצוף הבית שלך המאפשרים כניסה של מכרסמים ומזיקים אחרים.

נחשים ידועים כטובים במיוחד בכניסה לבתים ובכניסה דרך חריצים קטנים. אחת הדרכים הטובות ביותר למנוע מהם לעשות זאת היא על ידי איטום של כל הרווחים, הסדקים והחורים שבהם הם עשויים להיכנס.

אפשר גם לשתול צמחייה בהיקף הבית או להשתמש בצמחים בעלי עלים קוצניים כמו ורדים. זה ייצור מחסום טבעי. נחשים מתקשים לזחול על הצמחים האלה כי הגוף שלהם לא בנוי לזה, אז הוא לא ימצא דרך להיכנס ליד הבית.

לבסוף, אם יש לך חיות מחמד, שמור אותן בפנים ככל האפשר מכיוון שנחשים נמשכים על ידי טרף בעלי חיים וריחות.

מהן כמה מהדרכים להרחיק נחשים מהבית?

חלק מהשיטות הללו הן טבעיות, בעוד שאחרות קצת יותר קשה למצוא.

שיטות טבעיות:

– לגדל צמחים כמו נענע או טימין לימון. לצמחים אלו יש שמנים טבעיים שמרחיקים נחשים.

– הצב בתי ציפורים בחצר שלך. ציפורים יבואו ויחיו בבתים האלה, וימשכו חיות וחרקים אחרים הטורפים נחשים.

– השאר כמה ענפי עצים שוכבים ליד הבית שלך, שוב זה ימשוך חיות אחרות הטורפות נחשים להתקרב גם לבית שלך.

שיטות קשות יותר:

– שים מעט אמוניה ליד האזור שבו אתה רואה את הפעילות הכי גדולה של נחשים אם נראה שהם נמשכים למקום ספציפי בחצר או בבית שלך. כך תוכלו לדעת אם מדובר באזעקת שווא או לא בתור תולעי אדמה.

ישנן דרכים רבות להרחיק נחשים מהבתים. להלן שלוש מהדרכים הנפוצות והיעילות ביותר לעשות זאת.

כדי להתחיל, אתה יכול לברר אילו מזיקים חיים בשכונה שלך ואת ההרגלים שלהם. לדוגמה, מינים מסוימים של נחשים יוצאים רק בלילה. אחרים אוהבים להחליק מתחת לבתים. אתה יכול גם ללמוד על הרכוש שלך ועל האיומים שאתה עשוי להתמודד איתם כבר.

לאחר מכן, ודא שהבית שלך אינו מקום בו הם מרגישים בנוח או בטוחים. השתמש במסכים על חלונות ודלתות כדי שלא יוכלו להיכנס דרכם. כמו כן יש לוודא שאין מספיק צל או כיסוי כדי שיסתתרו בו על ידי דילול צמחייה בחוץ לאורך זמן או שימוש בחומרי הדברה במידת הצורך וכן לוודא שכל החורים מסביב לבית.

הדרך הטובה ביותר היא להזמין לוכד נחשים בראשון לציון שיגיע למקום ויטפל בבעיה בצורה מקצועית, ילכוד את הנחש וגם יבצע סריקה באזור לוודא שאין נחשים נוספים.

יש עוד מה לקרוא

מאמרים נוספים

איך מנקים צואת יונים?

צואת יונים היא הסוג הנפוץ ביותר של צואת ציפורים שתמצאו בגינה שלכם. ניתן למצוא אותם על הקרקע, על קירות ואפילו על תקרות. יונים הן יצורים

איך למנוע כניסת יונים לבית

יונים יכולות להוות מטרד בבית שלך, במיוחד אם הן מקננות בעליית הגג או בסלון שלך. הנה כמה דרכים שבהן תוכל למנוע מהם להיכנס לביתך. יונים

לוכד חולדות זמין 24/7

איך מתבצע תהליך של לכידת חולדה?

תהליך לכידת חולדות הוא סוג מסוים של הדברה. הוא משמש להרחקת חולדות מבניינים, מפעלים ואזורים אחרים. תהליך לכידת חולדות יכול להתבצע בדרכים שונות: הרחקה פיזית:

זמין 24/7 דילוג לתוכן