הלוכד המהיר

ארגון המדבירים העולמי

לוכד נחשים בבאר יעקב

אם אתם נתקלים בנחש, רגע אחד לפני שאתם מתחילים להיכנס לפאניקה, חשוב מאוד לשמור על מספר כללים.

  • לשמור על מרחק של כמה מטרים מהנחש.

  • לנסות ולאתר את המיקום של הנחש ולתת את הפרטים האלו ללוכד שמגיע.

  • לא לנסות להרוג את הנחש (מדובר בחיה מוגנת).

  • לא לעשות טעות שתעלה לכם בהכשת נחש!

שאתם מזמינים לוכד נחשים בבאר יעקב שהוא מוסמך ומיומן הוא ידע כיצד להתנהל בשטח. חשוב לדעת יש המון לוכדי נחשים שהם לא תמיד מספיק מנוסים ומיומנים להתמודד עם כל סוגי הנחשים.

הלוכד המהיר הינה חברת הדברות מקצועית המספקת שירות של לכידת נחשים וכל סוגי המזיקים לרבות עכברים וחולדות. חשוב לזכור כי לכידת נחש היא פעלה מורכבת מאוד הדורשת מיומנות, זריזות וכמובן ניסיון רב וטכניקה מתקדמת ללכידת נחשים.

לוכד נחשים מוסמך ומקצועי יודע כיצד לשלוט בזירה, לאתר את הנחש במהירות ועל ידי כך לתת לכם את הפתרון הטוב והמהיר ביותר.

אחד הדברים החשובים ביותר בהזמנת לוכד נחשים היא התעוזה והניסיון שיש ללוכד נחשים. לא פעם אנו עדים למקרים שבהם אנשים הזמינו שירות של לכידת נחשים, הגיע למקום לוכד ולא הצליח לאתר את הנחש. לכן, השירות של לכידת נחשים מקצועית הוא שירות שלא כל איש מקצוע יכול לתת וחשוב למצוא את הטוב והאיכותי ביותר. הסיכוי שתצליחו למצוא לוכד נחשים שיסכים להיכס למקום צפוף עם הנחש הוא נמוך מאוד, רק לוכד מקצועי שמכיר התנהגות נחשים יסכים להיכנס לשטח ולנסות וללכוד את הנחש.

לוכד נחשים
לוכד נחשים בראשון לציון
לוכד נחשים בראשון לציון
לוכד נחשים
לוכד חולדות

לכידת נחשים – רק למי שיש היתר של רשות הטבע והגנים

חשוב לזכור, כאשר אתם מזמינם לוכד נחשים בבאר יעקב חשוב שיהיה לו רישיון מטעם רשות הטבע והגנים.

הנחשים בישראל הם חיה מוגנת, אסור לפגוע בהם, לגדל אותם וגם לא לסחור בהם. (למרות שהמציאות בשטח היא שהרבה אנשים מגדלים נחשים וסוחרים בהם).

לוכד נחשים שמגיע אליכם לשטח ללכוד נחש נמצא תחת סיכון רב, הוא יכול להיות מוכש על ידי הנחש במהירות במיוחד נחשי ישראל שבינהם יש לא מעט נחשים ארסיים שעלולים לגרום לנזק פיזי.

רמת המקצועיות של הרבה לוכדי נחשים היא מאוד ירודה, וזה מה שגורם לכך שהרבה פעמים לוכדי נחשים יהססו מאוד לבצע פעולות מתקדמות ללכידת נחשים. הסיבה העיקרית היא לא רק חוסר מיומנות אלא גם חוסר בציוד מתאים וידע בהבנה כיצד מתנהג הנחש.

למה דווקא הלוכד המהיר ?

שואלים את עצמכם למה לבחור דווקא בלוכד המהיר להגיע אליכם וללכוד את הנחש? הנה כל הסיבות לקבל החלטה נכונה וליצור איתנו קשר כבר עכשיו :

מחירים הוגנים מובטח

אנו מבינים כי לא פעם אנשים מהססים לפנות לשירותי לכידת נחשים בגלל שהם חושבים שמדובר על שירות שהמחיר שלו יקר מאוד.

לכן, אנו בחברת הלוכד המהיר מתחייבים לעבוד רק במחירים הוגנים ונוחים.

הגעה מהירה לשטח

הזמן הוא קירטי מאוד!

חשוב מאוד למצוא לוכד נחשים שיגיע אליכם במהירות לשטח. לא סתם אנחנו נקראים הלוכד המהיר אנו מגיעים לכל קריאה במהירות האפשרית ועד 20 דקות הגעה לקריאות באזור המרכז.

הנחש הוא חמקמק והוא ינסה למצוא מסתור במקומות צרים. עוד לפני שהוא מוצא מסתור שיהיה קשה להגיע וללכוד את הנחש אנו כבר נהיה בשטח. חשוב מאוד לגלות ערנות מירבית ולראות לאן הנחש זוחל שנדע לאתר אותו שנגיע לשטח.

סריקה מלאה של השטח לאחר הלכידה

לכידת נחשים מקצועית לא מסתיימת רק בלכידת הנחש שרואים. חשוב לבצע סריקה ולראות אם אין עוד נחשים בשטח. מה שהרבה לוכדי נחשים כלל לא עושים! לכן, אצלנו לא לוקחים סיכון ולא מתפשרים ואנו מבצעים סריקה מלאה ויסודית של כל השטח לוודא שאין עוד נחשים בשטח.

ניסיון של שנים

לכל לכידת נחש אנחנו מביאים איתנו לא רק את הידע והציוד המתקדמים ביותר, אלא אנחנו מביאים עשרות שנים של ניסיון בלכידת כל סוגי המזיקים.

החיוך והשירות של הלוכד המהיר

אולי לא תזמינו אותנו רק בגלל החיוך שלנו, אבל אנחנו אוהבים את מה שאנחנו עושים ולכן אנחנו גם עושים את זה עם חיוך גדול. שאתם בוחרים את הלוכד המהיר להגיע אליכם השירות שלנו הוא ללא רבב ועם חיוך ענק ושירות אדיב.

איש מקצוע לכידת נחשים הוא מישהו שיש לו את הכישורים והידע הדרושים כדי ללכוד נחשים מסוכנים.

על בסיס יומיומי, תחומי האחריות שלהם כוללים:

– זיהוי מיני נחשים וכיצד לתפוס אותם

– קבע ציוד מתאים לסוגים שונים של נחשים

– בצע לכידות חי וגם להרוג

– לכידת נחשים ארסיים ללא סיכון לעצמם או לכל אדם אחר בסביבה

לכידת נחשים היא מקצוע העוסק באזורים כפריים בעולם. זוחלים הם מקור מזון לאנשים החיים באזורים שבהם בשר טרי יכול להיות נדיר, ונחשים הם חלק חשוב מהמערכת האקולוגית. לוכדי נחשים עשויים גם להסיר נחשים ממקומות שבהם חיים אנשים. המטרה היא ללכוד, לא להרוג, את הנחשים כדי שיוכלו להיות מוגנים מפני ציידים וכדומה.

לוכד נחשים – שאלות ותשובות

יש המון שאלות שעולות לגבי נחשים, אז הבאנו לכם את השאלות והתשובות שלנו שיסבירו לכם קצת יותר על נחשים.

בעיקר בתקופת האביב הנחשים הופכים להיות יותר פעילים, למרות שרבים בטוחים שהם נכנסים לתרדמת חורף זה לא מדויק, פשוט הפעילות של הנחש מצטמצמת ולכן הוא פחות פעיל. באביב הפעילות שלו מוגברת והוא יוצא לחפש מזון בעיקר באזורים שבהם יש מגורי אדם.

הנחש נכנס אליכם לבית משתי סיבות, הסיבה האחת הוא לא באמת יודע איפה הוא נמצא, הוא רק הגיע לחפש מזון וכנראה שהוא ימצא אותו אצלכם בבית.

סיבה נוספת היא בעיקר בחורף הנחש מחפש מקום להתחמם והבית שלכם מהווה עבורו את המקום האולטימטיבי למצוא גם חום בחורף וגם מזון בשפע.

בדרך כלל זיהוי הנחש הארסי נעשה לפי צורת הראש של הנחש. ברוב המקרים לנחש ארסי יש ראש שהוא בצורת משולש בנוסף אישון העין הוא אליפטי ונחריים דמויי חריץ. הקשקשים שלו מרופדים והניבים שלו הם בקדמת הפה יחד עם זאת קו הלסת הוא חלק ולא מחורץ.

ייתכן מאוד וברוב המקרים הנחש שאתם תפגשו הוא נחש צפע ארצישראלי שהוא אחד הנחשים הנפוצים והמסוכנים ביותר, הוא יוצא מהמסתור שלו במטרה לחפש נקבה ולהתרבות, אז סביר מאוד שייתכן ויהיה יותר מנחש אחד בשטח, לכן שאנחנו מגיעים ללכוד נחש אנו גם מבצעים סריקה נוספת בשטח של עוד נחשים שיכולים להגיע אליכם.

זאת הסיבה שאתם גם יכולים למצוא שני נחשים זכרים שרבים בינהם על הנקבה באותו השטח, לא רק זכר ונקב אלא גם שני זכרים ואפילו יותר בנוסף לנקבה.

העלות של לכידת נחש משתנה ממקרה למקרה, בדרך כלל המחיר נע החל מ 190 ש”ח ללכידה ויכול להגיע עד 600 ש”ח. ההפרש במחיר מגיע ממספר גורמים והם : השעות והיום בהם יוצרים קשר ללכידת נחש. לכידת נחש בבוקר ובצהריים היא זולה יותר מאשר הזמנת לוכד נחשים בשעות הלילה.

גורם נוסף שמשפיע על המחיר הוא השטח אותו יש לסרוק, אם מדובר על שטח גדול שצריך לסרוק בכדי למצוא נחשים נוספים בסביבה אז המחיר יעלה בהתאם. בנוסף לא רק זמן ההגעה אלא הזמן לאיתור וזיהוי הנחש, אם נזדקק לזמן רב ללכוד א הנחש בשטח מורכב המחיר יעלה בהאתם. אנחנו בחברת הלוכד המהיר תמיד נעדיף לתת ללקוחות שלנו את השירות הכי מהיר ובמחיר הכי הוגן ומשתלם שיש.

זמין 24/7 דילוג לתוכן