הלוכד המהיר

ארגון המדבירים העולמי

לוכד עכברים בתל אביב – זמינות מיידית 24/7

אם אתם מחפשים לוכד עכברים בתל אביב אתם חייבים לעבוד רק עם מישהו מקצוען. כזה שנותן לכם שירות יעיל וזמינות מלאה 24 שעות ביממה.

אבל רגע אחד לפני שאתם מזמינים לוכד עכברים בתל אביב חשוב מאוד לדעת איך לבחור לוכד עכברים, כמה צריכים לשלם עבור לכידת עכבר (וגם כדאי מאוד לדעת מה משפיע על המחיר של לכידת עכברים). ואפילו נסביר לכם קצת על סוגי העכברים הקיימים היום בישראל.

העכבר הוא אחד המזיקים הנוראים ביותר, לא רק שרבים נוטים לפחד ממנו למרות שהוא הרבה יותר קטן מאיתנו, הוא גורם לנזקים רבים שכוללים פגיעה בתשתיות חשמל ביתיות, זיהום אזורים בצואה ושתן שהם מסוכנים מאוד לבריאות ויחד עם זאת העכבר חודר לשטח הבית ומנסה להגיע למקורות מזון שגם בהם הוא פוגע. בנוסף, העכברים גורמים לנזקים רבים בחקלאות ופוגעים באופן קשה וקיצוני בהרבה מאוד אזורים בחקלאות. 

במידה ונכנס אליכם עכבר לבית, חייגו אלינו כמה שיותר מהר ואנחנו נגיע לטפל בבעיה בצורה מקצועית ונלכוד את העכבר באופן ידני ללא שימוש ברעלים מסוכנים או במלכודות עכברים אכזריות שרק יפגעו בעכבר.

אתם כבר לא צריכים כמו פעם מספר ימים עד שהעכבר יכנס לתוך המלכודת שלכם, שאתם מזמינים לוכד עכברים במרכז ברוב המקרים מדובר על מישהו חובבן שרק יגיע וישים לכם מלכודות בבית ויחכה שתחזרו אליו שיבוא להוציא את העכבר אחרי כמה ימים, אבל שאתם מזמינים את צוות הלוכד המהיר החברה המובילה והמקצועית ביותר ללכידת עכברים, אנחנו נגיע ונוציא את העכבר מהבית במהירות. הכי חשוב ניתן לכם פתרון לבעיה ולא ניתן לכם להמתין עד שהעכבר יכנס לתוך המלכודת.

איך אתם יודעים שמגיע אליכם לוכד עכברים מומלץ ומקצועי

שרוצים לדעת אם מודבר על לוכד עכברים במרכז שהוא מומלץ ומנוסה צריכים קודם כל לראות המלצות מלקוחות קודמים. אנחנו בחברת הלוכד המהיר יכולים להיות גאים ולהמשיך ולהוביל את עולם ההדברה עם מאות לקוחות מרוצים שצברנו במשך מעל 14 וחצי שנים של עבודה בתחום ההדברה.

מספר ההמלצות שלנו הוא מגבוהים ביותר בישראל! מה שהופך את חברת הלוכד המהיר להיות חברת ההדברה המובילה היום בישראל בתחום לכידת עכברים במרכז.

למה יש דווקא לנו כל כך הרבה המלצות?

בשונה מהמון מקרים שבהם אתם מזמינים שירות של הדברה מחברה מסוימת ובגלל שהיא לא יכולה להתמודד עם עבודה מורכב, היא מיד כותבת בקבוצות הווצאפ ותמורת עמלה מסוימת מעבירה את העבודה למישהו אחר, מה שאומר שמי שמגיע לעשות לכם את עבודת ההדברה זה בכלל לא מי שסגרתם מולו. לכן, סביר מאוד שבגלל שהוא משלם עמלה מהסכום שאתם נותנים לו הוא לא יהיה מוכן ללכת אסקטרא מייל בכדי לעשות לכם בבית עבודה יותר יסודית. אצלנו אין דברים כאלו! אנחנו סוגרים עם לקוח רק שאנחנו יודעים שאנחנו יכולים לתת שירות מהיר, אדיב ומקצועי.

אז שמגיע אליכם ללכוד את העכבר זה מי שאתם מדברים איתו לא מישהו "מזדמן" שאין לו מחויבות כלפיכם.

היכולת שלנו לאתר מהר כל עכבר, לתת הנחיות לפעולה בטלפון ולהגיע מהר זה מה שהפך אותנו להיות החברה המומלצת ביותר בישראל ללכידת עכברים בנוסף לזה שאתם מקבלים מחיר הוגן ומשתלם במיוחד.

לוכד עכברים
לוכד עכברים זמין
לוכד עכברים מחיר
לוכד חולדות

לוכד עכברים בתל אביב – למה דווקא הלוכד המהיר 

שואלים את עצמכם למה לבחור דווקא בחברת הלוכד המהיר בכדי להגיע אליכם ללכוד את העכבר במהירות ויעילות? 

הנה כל הסיבות לעשות החלטה נכונה ולחייג כבר עכשיו ללכוד המהיר.

יש המון מקרים שבהם העכבר נכנס לתוך מחילה צרה ומקומות שיש אליהם גישה מוגבלת מאוד. 

בזכות השימוש בציוד הטוב והמתקדם ביותר בעולם אנחנו בחרת הלוכד המהיר יכולים להשתמש בציוד המתקדם שלנו ולהגיע לעכבר בכל מקום שבו הוא נמצא במהירות וקלות ולתת לכם להיות רגועים שהעכבר נלכד במהירות.

מרגע קבלת השיחה תקבלו מאיתנו הנחיות נכונות ומדויקות כיצד יש לתפעל את המקרה של כניסת עכבר לבית שלכם.

בזכות הנחיות נכונות כיצד לפעול גם לאחר שלכדנו את העכבר אתם צריכים לדעת ממה להימנע, מה נכון לעשות בכדי שהעכברים לא יחזרו, אנו נסתום את כל הפתחים האפשריים ונבצע סריקה רחבה בכל שטח הבית והחצר בכדי למנוע בצורה הרמטית כניסה חוזרת של עכברים אליכם לבית.

אצלנו בחברת הלוכד המהיר מתחייבים לכם להגעה מהירה עד 20 דקות מרגע אישור הקריאה באזור המרכז. (בהתאם לעומס ושעת יצירת הקשר, בכל מקרה התחייבות להגעה המהירה ביותר).

אתם לא תצטרכו לחכות יותר מ 20 דקות בשביל שיגיע אליכם הלוכד המהיר עד הבית ויטפל בעכבר בצורה מהירה יסודית ומקצועית.

אנחנו מאמינים במחיר הוגן ומשתלם לכל כיס.

מעניקים לכם שירות של לכידת עכברים מחיר החל מ 99 ש"ח בלבד. 

אחרי למעלה מעשור אנחנו מכירים את העכברים, אנחנו בחברת הלוכד המהיר יודעים היטב כיצד העכבר מתנה, מה הוא יעשה והיכן הוא צפוי להסתתר וככה גם יודעים איך ללכוד אותו

אחרי שנבצע לכידת עכבר, אנחנו נעשה בדיקה מקיפה בכל אזור הבית שלכם, נעשה סריקה מלאה של השטח וניידע אתכם לגבי הגורמים הנמצאים בשטח שאלו הם מה שגרם לעכבר להגיע אליכם לבית, נדאג למנוע אותם בצורה הטובה ביותר וככה נמנע באופן מוחלט כניסה חוזרת של עכברים לבית שלכם.

ב 85% מהמקרים השיחות שאנו בחברת הלוכד המהיר מקבלים הם בעיקר בשעות הערב והלילה, אנחנו זמינים עבורכם בשעות האלו. הסיבה היא שאלו בעיקר השעות שבהן העכברים פעילים יותר. 

אנחנו מבין החברות הבודדות בישראל היום שמציעות שירות של לכידת עכברים מסביב לשעון בקלות ומהירות.

במקום להגיע למקום ורק לפזר כמה מלכודות עכברים, אצלנו תקבלו את השירות הטוב ביותר שבו מגיע לוכד עכברים ויתפוס את העכבר בלי להכאיב לו ובלי להרוג אותו. אלא ללכוד את העכבר, לשים אותו בכלוב הומאני ואז לשחרר את העכבר בשטח פתוח.

לא משנה מה השעה, חייגו אלינו כבר עכשיו ולוכד עכברים מוסמך בעל רישיון הדברה בדרך אליכם ללכוד את העכבר.

עכברים נלכדים בדרכים שונות. השיטות הנפוצות ביותר כוללות מלכודות חיות, מלכודות דביקות ותפיסה חיה.

עכברים נתפסים בשיטות הבאות:

1. מלכודות חיות: זוהי השיטה הנפוצה ביותר ללכידת עכברים והיא כוללת הצבת מלכודת ליד מקור מזון או מקור מים המושך עכברים. העכבר נכנס למלכודת ולא יכול להימלט בגלל גודלו הקטן. אחד החסרונות העיקריים של שיטה זו הוא שהיא עלולה לגרום ללחץ לעכבר אם הם מנסים לברוח, מה שעלול לגרום לפציעה או מוות.

2. מלכודות דביקות: מלכודות אלו עשויות מחומרים דמויי דבק הנדבקים לקירות, תקרות ורצפות בהן עכברים תכופים. שיטה זו פחות מזיקה מתפיסה חיה מכיוון שהיא אינה כרוכה בלכידת בעלי חיים בחלל קטן עם חוסר יכולת של העכבר להתנהל ביחס סביר ולתת לו לכידה הומאנית.

על מנת ללכוד עכברים משתמשים במלכודות העכברים. מלכודות אלו מוקמות בצורה שקשה לעכברים להימלט.

מלכודות העכברים עשויות מחוטי פלדה, עם דלת מלכודת בקצה האחד ופתח בקצה השני. הפתח מכוסה בפיתיון ומוקף בטבעת מתכת. כשהעכבר יתקרב, הוא ייתפס בטבעת ולא יוכל להימלט מהדלת.

הסוג הנפוץ ביותר של מלכודות עכברים אלו נקרא מלכודת הצמד או מלכודת קפיצית. יש לו שני חלקים: חלק אחד שמופעל כאשר הוא בא במגע עם משהו וחלק אחר שננעל מעליו בנקישה כדי להרוג או לפצוע את החיה במגע.

למרות השיטות האלו, אנחנו בחברת הלוכד המהיר מעדיפים את השיטה של לכידה פיזית ואז שחרור של העכבר בשטח פתוח רחוק ממקום מגורים.

שיטות שונות ללכידת עכברים

להלן השיטות השונות ללכידת עכברים:

1. מלכודת עכברים חיה

2. רעל עכברים

3. מלכודות דבק עכברים

ישנן שיטות רבות ללכידת עכברים. השיטות הפופולריות ביותר הן מלכודות חיות, כלובים חיים ולוחות דבק. לכידת עכברים היא תהליך הדורש סבלנות ומיומנות.

מלכודות חיות: אלו הן השיטה הנפוצה ביותר ללכידת עכברים מכיוון שהן קלות לשימוש וניתן להגדיר אותן תוך פרק זמן קצר. הם עובדים בצורה הטובה ביותר על חללים קטנים כמו מסביב לבית או במוסך או במרתף שלך.

כלובים חיים: כלובים חיים משמשים ללכידת מספר גדול יותר של עכברים, אך ניתן להקים אותם רק באזורים שבהם יש מקום פתוח עבורם לנוע פנימה והחוצה בקלות.

לוכד עכברים בתל אביב מחיר - כמה עולה לכידת עכברים

חשוב לזכור כי בתחום לכידת עכברים אין מחירון מדויק שלפיו כל לוכדי העכברים עובדים, אבל המחירון שלנו יכול לתת לכם הערכת סדר גודל כמה תשלמו עבור שירות של לכידת עכברים מקצועית ויסודית.

כל המחירים שלנו כמובן כוללים את כל מה שאתם צריכים בלי כל מיני תוספות מיוחדות במחיר. בשונה מלוכדי עכברים שגובים עבור לכידת העכבר ולאחר מכן גובים תשלום נוסף עבור ביצוע סריקה וסגירת פתחים במידת הצורך. אצלנו המחיר כולל את כל מה שאתם צריכים עד לפתרון מלא של הבעיה.

סוג הלכידה 

מחיר

מידע נוסף של הלוכד המהיר

לכידה רגילה באמצע היום.

החל מ 99 ש"ח בלבד.

לכידה רגילה של עכבר אחד בבית כולל סריקת שטח בסיסית.

לכידה רגילה סופ"ש או לילה.

החל מ 290 ש"ח בלבד.

לכידה רגילה של עד שני עכברים בלילה או בסופי שבוע.

ביקור חוזר.

ללא תשלום.

ביקור חוזר ללא תשלום נוסף בהתאם לסוג הלכידה שבוצע.

לכידה מורכבת של מספר עכברים בשעות לילה וסופי שבוע.

החל מ 490 ש"ח בלבד.

לכידה מורכבת הדורשת לכידת מספר עכברים בשעות לילה מאוחרות או בסופי שבוע.

 

זמין 24/7 דילוג לתוכן